U organizaciji Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišnog interdisciplinarnog poslijediplomskog specijalističkog Studija Intelektualno vlasništvouz partnera HDS ZAMP-a održan je okrugli stol ‘Kreativne industrije na Internetu’. Sudionici su se dotaknulisljedećih tema: Je li odnos stvaratelja i publike prepun ljubavi ili postoji sjena nerazumijevanja i nedostatakpoštovanja? Konzumacija glazbenih, filmskih, audiovizualnih, medijskih i drugih sadržaja na internetu postaje dominantan put komunikacije između stvaratelja i publike. Ipak, još uvijek je velika razlika u navikama i odabiru puta pristupanja tim sadržajima, osobito ovisno o dobi korisnika. Mnogo se pričalo o prilagodbi zakona, implementaciji europskih direktiva, ulaganju u legalnu ponudu i razvoju prihvatljivih modela naplate u konzumaciji kreativnih sadržaja. Što se postiglo, kakvi su financijski učinci uloženih napora kreativnih industrija u legaliziranju korištenja kreativnih sadržaja?