U KIC-ovoj Galeriji na katu otvorena je izložba ‘Ruka, tuš i trag’ redatelja i glazbenika Daniela Šuljića

Prema riječima Emila Matešića, Daniel Šuljić odabrao je eros, davno, još dok ga nije ni prepoznavao kao metaforu života, još dok se mučio odabrati li Pankrte ili SEXA-u, Swanse ili The Birthday Party. Njegov umjetnički i kreativni put neodvojiv je od njegova života, od svakodnevnog bitka i Šuljić od ’80-ih pa sve do danas živi to što radi. Paralela između komponiranja glazbe i režije animiranih filmova govori o poštenom (ne recikliram tuđe ideje) i zrelom autoru koji ne želi mistificirati svoj rad, nego upravo suprotno, natjerati nas da reagiramo ili plesom ili jednostavnom igrom pogađanja i očekivanja u koju nas uvedu avanture njegovih animiranih likova dok se prepiru oko kolača ili dok usamljeni liježu u krevet. U crtežima u Galeriji na katu, Šuljić ide korak dalje i potez tuša više. Odabirom erosa i seksa, lako je napravljen identifikacijski most unutar kojeg se odvija radnja koja se širi animacijama. U jednostavnoj animaciji ili gotovom video efektu, no ipak s autorskim dodirom, ovi crteži tušem mitologiziraju odnos ili pokret likova, postaju mali mitemi jednog dodira, pogleda ili koreografije seksa koja se pamti. Daniel je vješt crtač, impulzivan no precizan, narativan, a opet prepušten emociji i prostoru koju izazov jedne boje i linije nudi. Neuobičajeno figurativno naglašenim stilom, Daniel Šuljić ovim crtežima i animacijom sebe smješta u novi prostor stvaranja, gdje tradiciji pristupa na svjež način.