U Laubi otvorena izložba ‘Rekolekcije’ umjetnika Kristiana Kožula, a objedinjuje Kožulov rad u području skulpture od 2003. godine do danas. Selekcija obuhvaća 20 godina i preko 30 izložaka; od diplomskog ciklusa Discoware (2003.), invalidskih kolica i drugih ortopedskih pomagala obljepljenih blistavim disko ogledalima s kojima Kožul uvodi svoja načela minuciozne izvedbe i fetišizacije zazornoga; do recentnijih ‘forenzičkih’ istraživanja u biomorfnim instalacijama znatno sterilnijeg dojma (Contagious effigies, 2023.), a koji nastavljaju preispitivati kolektivnu memoriju i provocirati osjećaj nelagode kod promatrača. Izloženi su Kožulovi ključni kiparski radovi, u kojima pokazuje svoje trajno zanimanje za manipulacijom nespojivog, za stvaranjem objekata čija je primarna funkcija u opreci s afektivnom dekoracijom, pa tako dječjem krevetiću i hranilici pridružuje sado-mazo ikonografiju (Asylum, 2004.), ratnu opremu pretvara u lokalni suvenir ukrašavajući kacige i oruđe etnomotivima llicitara i tabletića (Licitari, 2004.), a Balkanska zvona, Gozba (2006.) optočava mecima i presvlači finom čipkom. Opsesija vašarskim spektaklima, klišejiziranim mitovima i kićenošću (Rog izobilja, 2003., Tease, 2004., American playground, 2011.) pročišćuje se u novijim radovima prema gotovo kliničkim konstruktima (Forensic Folklore:The Archipelago, 2018., Sisyphus exalted, 2019.), Kožul prepušta apstraktnim formama da stanu na mjesto uporabnih predmeta i bisti, dok nastavlja ustrajati na neobičnim spojevima materijala i oblika, kao i na vlastitoj želji za stvaranjem neodoljivih objekata koji stimuliraju i iznenađuju promatrača. Postav izložbe, zamišljen kao pejzaž skulptura, potpisuju Damir Gamulin i Antun Sevšek.